Info til Standlejer
LOPPEMODUL
Når du har lejet en stand , får du en invitation fra Loppemodul.
Opret dig med mail og kode, så kan du se hjemmefra, hvad du sælger på din stand.
Du kan også tjekke dit salg her på hjemmesiden under rubrikken "tjek dit salg"
BETALING AF HUSLEJE
Betaling kan ske ved kassen efter
d. 15 i måneden.
Du kan også betale via netbank (husk dit standlejer nummer i teksten) vi skal kunne se din betaling i netbank senest d.2 i måneden
Betaling af glashylder, gallerihylder og lampekrog skal betales i butikken inden den første i måneden.
UDBETALING FRA SALG
Der er udbetaling d. 15 i måneden.
Periodenen gælder for en hel kalender måned.
Eksempel: hvis du er startet
1. januar, så bliver pengene udbetalt 15. februar.
OPSIGELSE AF STAND
Hvis du vil opsige din stand, skal det ske senest d. 22 i måneden.
Ring eller send en mail.
HUSK altid at oplyse dit kundenummer, det står øverst på dit prismærke, så vi kan finde dig i systemet
Fraflytning er sidste dag før den første kl 12.
PÅSÆTNING AF KLISTERMÆRKER
Skriv hvad du sælger og prisen tydeligt.
Prismærker skal ligge fladt uden at krølle, ordentligt fastgjordt, så det ikke falder af.
Skriv på klistermærket, hvis der er skår eller anden fejl på din varer.
VIGTIGT VIDEN
ALT HANDEL SKAL GÅ IGENNEM KASSESYSTEMET OG IKKE PÅ P-PLADSEN, SKOLESTUEN ELLER VED DIN STAND.
HVIS OVERSTÅENDE IKKE OVERHOLDES, ER DET UDSMIDNINGGRUND PÅ STEDET!
RABAT
Du kan vælge at få rabat på din stand, ring eller send en mail HUSK at skrive dit kundenummer, så rabatten ender det rigtige sted.
Du kan få 10, 20, 25, 40, 50 eller 75 % på din stand.
Når din rabat skal af igen, så ring eller sig det ved kassen.
HUSK at tage rabatten med op hvis du stopper, så vi kan slette den, ellers starter du med rabat, hvis du kommer igen.
KØB PRISMÆRKER
HUSK et prismærke vi kan scanne, når du skal købe flere prismærker
100 stk 20 kr
50 stk 10 kr
25 stk 5 kr
10 stk 2 kr
PAS PÅ DINE prismærker - det kan ende med, vi skal lukke flere stande ned, hvis andre finder dine mærker og sætter dem på uvilkårlige genstande i butikken..
DU MÅ IKKE SÆLGE
Du må ikke sælge våben, madvarer, porno eller alkohol pga. dansk lovgivning.
SALG PÅ REOLEN
Vi anbefaler at du kommer forbi og ryder op, skrifter ud, 0g tjekker op på din stand.
Dette kan du gøre, så meget du vil i åbningstiden.
Vores erfaring siger at det giver et bedre salg at bytte og skifte ud jævnligt.
AFFALD
Du må meget gerne tage dit pap og papir med hjem.
Vil du gerne af med en papkasse, så spørg oppe ved kassen, om vi vil tage imod den.
ALAMER
Vi har 3 forskellige alarmer i butikken
En vejer, paddehat og et klistermærke
Pris 1 kr pr. alarm
Husk at få alarmer af, når du forlader butikken.
FEJLPLACERET VARER
Vi har en reol til fejlplaceret varer.
Husk altid at kikke på reolen, især hvis du mangler noget.
Hvis du finder noget der ikke er dit, så stil det på reolen, så sørger vi for det kommer "hjem" igen
SKOLESTUEN
I skolestuen ligger der papstykker, bånd, kuglepinde mm så du kan prismærke dine varer korrekt.
Som standlejer kan du bede om kaffe/te af personalet, imens du hygger med prismærkningen, du kan også for en sludder med andre standlejer
TJEK UD
Husk når du tømmer din stand ned, lige at komme forbi kassen og sig du har tømt standen.
Hvis du har rabat, så husk at tage det gule skilt med, så du ikke starter med rabat, hvis du kommer igen - og fjern alarmer.
SALG AF SPIL
Når du sælger brætspil, puslespil olign SKAL det være komplet.
Spil dit spil eller læg puslespilet inden salg.
Det er møg irriterende at spille eller ligge puslespil og der så mangler, kort, brikker mm.
DONATION
Vi tager gerne imod ting til vores donations reol eller kasser.
Det vi sælger derfra går ubeskåret til et godt formål -vi har hjulpet mange: Børnetelefonen, hospitalsbamser, Trøstemusen Danmark, hjertestarter, julemærkehjemmet, hjemløse, forbyggelse af testikel kraft, ventilen Odense, de gule hjælper og meget andet....
Vi tager ikke imod bøger, tøj, sko. Hvis du har en stor ting er det pladsen i butikken der afgøre om vi kan sige ja.
STANDLEJER AFTEN
Den første onsdag i måneden, har vi standlejer aften.
Vi mødes til lidt mad og hyggesnak.
Maden betaler man selv og drikkelse er til halv pris.
Man har mulighed for at ordne sin stand, shoppe og snakke med andre standlejer.
Hold øje med tilmeldingssedlen i skolestuen
Vi er på Instagram:
alletidersloppermedtwist_
Vi deler dagligt billeder fra butikken.
Du må gerne dele opslag fra din stand, lav stori mm husk at tagge os, så bliver det lagt ud på instagram, det er jo både reklame for os og for dig.
Vi har QR kode flere steder i butikken til Instagram
Vi er på facebook
Alletiders Lopper - med twist
Der bliver hver dag lagt info eller kaffealbum ud fra butikken.
Del gerne opslag, flere delinger giver flere kunder i din butik og i Alletiders Lopper.
Vi har en QR kode flere steder i butikken til Facebook
RENGØRING
Sig til hvis du vil låne en klud og en spand sæbevand.
eller låne en støvsuger.